Klachtenregeling

Onze vrijwilligers bieden op professionele en zorgvuldige wijze dienstverlening aan al onze klanten. Toch kan het voorkomen dat u niet tevreden bent over de dienstverlening of de wijze waarop u bent bejegend
.
Kortom u hebt een klacht.

U kunt dit het beste direct en open bespreken met de betreffende vrijwilliger. Zo kunt u samen zoeken naar een oplossing. Meestal lost dit al veel op. Als dit gesprek niet heeft geleid tot een oplossing, dan kunt u zich richten
tot de directeur-bestuurder, de heer Frederik Bennis.

Het uitgangspunt is om in dit gesprek uw klacht bespreekbaar te maken en te komen tot een oplossing. Mocht u na het gesprek nog ontevreden zijn of heeft u een klacht over de heer Frederik Bennis en deze reeds met hem besproken, dan kunt u een gesprek aanvragen met een lid van de raad van toezicht. Deze bestaat uit de volgende leden:

Dirk-Jan van Blijderveen
Hanneke Holsappel
Folkert Kooistra

Mail uw klacht naar info@blijderveen.nl en de raad van toezicht zal contact met u opnemen.

Wanneer u na uw klachtbehandeling met de raad van toezicht nog niet tevreden bent, zal OuderenGelderland u verwijzen naar een onafhankelijk instantie als bijvoorbeeld Zorgbelang om uw klacht op te nemen. OuderenGelderland neemt de kosten die deze organisatie maakt voor haar rekening.